MenjadiTrader

Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang Online

LightBlog

Selasa, 18 Februari 2014

Autochartist..Apa tu?

Hari Jumaat yang lepas, aku duk tengah monitor trade aku. Sekali tu bila aku login Client Profile LiteForex aku, muncul satu button baru.


Apa benda Autochartist ni? Kat LiteForex website ada diterangkan sikit:

Autochartist tool daripada LiteForex
Rupanya Autochartist satu tool yang mengautomasikan proses nak buat technical analysis jadinya kita dah tak perlu nak pening kepala buat sendiri semua analisis. Aku dah cuba satu currency pair AUDUSD semalam, tapi keputusannya belum memuaskan lagi sebab tool ni hanyalah satu alat yang digunakan untuk meninggikan kebarangkalian trading yang berjaya, ianya bukanlah satu alat ahli nujum yang boleh meramalkan market forex ni dengan tepat.

Tapi apa pun, Autochartist ini diberikan percuma oleh pihak LiteForex. Ada harga aku jumpa hari tu sebab kalau broker anda tiada dalam list, Autochartist cuma bagi trial selama 14 hari selepas tu ada la casnya. Kalau nak cuba tool ni secara percuma, register la akaun LiteForex anda sekarang dan cubalah tool ini sendiri.

Tiada ulasan:

Tag

2014 (59) 2015 (33) 2016 (27) 2017 (21) 2018 (13) 2013 (11) 2007 (7) 2019 (6) 2020 (4) 2008 (3) 2006 (1) 2021 (1)