MenjadiTrader

Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang Online

LightBlog

Ahad, 24 Mei 2015

Mei 2015: Laporan Trading (Week 4)

Sinar harapan minggu lepas hampir termusnah namun masih lagi terkawal secara keseluruhan:

May 2015 (Week 4): MenjadiTrader PAMM 144842
May 2015 (Week 4): MenjadiTrader PAMM 144842 MQL5
Pada hari Selasa lepas, market USD telah mengambil alih penguasaan makanya habis entri aku semuanya terkena stop loss. Habis terus semua profit yang aku dah kutip minggu lepas. Namun begitu, entri aku yang berikutnya berjaya memperolehi sedikit keuntungan dan pada hari Jumaat berjaya mengutip lagi sedikit profit. Aku kadang-kadang terasa macam asyik kejap untung kejap rugi jer jadi macam letih la pulak tapi sekurang-kurangnya aku takde la total loss.

Member aku Melaka LFX sekarang ni dah berjaya mencapai 100% profit. Memang power! Baru-baru member aku ni ada menghubungi aku untuk ajak aku join projek yang dia sekarang ni tengah rancang, katanya untuk menarik minat para trader di Malaysia ni marketing perlu power jadinya ROI kalau boleh tunjuk contoh macam 100% return baru la trader-trader di Malaysia ni teruja. Aku memang tak nafikan perkara ni sebab aku sendiri pun teruja bila tengok orang duk post ScreenShot atau SS profit jer memanjang, cuma disebabkan aku sudah ada pengalaman trading naik turun ni tahu yang bila tinggi profit maka risikonya pun tinggi aku jadi macam serba salah pulak nak menarik minat para trader yang kebiasaannya akan jadi 'Mat Depo' ni. Aku dah lama tak jadi mat depo tapi tak jugak jadi 'Mat Withdraw' sebab aku punya trading plan risikonya kecil jadi pulangan pun kecil. Kelebihan yang aku ada cuma aku ni trading long term jer.

Okaylah, sehingga minggu depan pula sebelum kita masuk ke bulan yang baru.

Tiada ulasan:

Tag

2014 (59) 2015 (33) 2016 (27) 2017 (21) 2018 (13) 2013 (11) 2007 (7) 2019 (6) 2020 (4) 2008 (3) 2006 (1) 2021 (1)