MenjadiTrader

Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang Online

LightBlog

Ahad, 21 Januari 2007

Wajah Baru Blog Menjadi Trader

Dua minggu aku tak blog kat sini. Punya la busy aku ni. Aku sebenarnya sekarang ni tengah busy carik kerja baru ni. Antara skill yang aku ada adalah skill nak modify dan customize webpage dan blog. Jadinya kerja yang aku tengah carik melibatkan skill-skill ni la. Aku tak pandai nak design-design ni tapi aku tahu edit, modify dan customize CSS, XHTML, Blogger blog dengan Wordpress blog. Aku tengah on da way nak belajar AJAX dengan Javascript, masalahnya kalau aku belajar skill web programming ni, bila masa aku nak belajar buat duit guna forex ni. Rasanya yang lagi penting adalah buat duit dulu dah alang-alang ada kemudahan dan kemudian baru kiter belajar skill semua tu. Bottomline, aku carik kerja ni sebab nak kumpul modal nak buat trade forex ni. Duit takde tak guna jugak kan?

Apa pun, apa pendapat korang dengan wajah baru blog ni? Kalau korang tak tahu, cuba korang click kat tag tali 'pull' tu. Keluar menu-menu lain kan? Best siut template ni. Kalau korang nak jugak template ni, tinggalkan komen kat post ni, nanti aku kasi la link kat mana nak download semua. Tapi of course kalau nak servis-servis tambahan, kenalah kasi sikit ongkos. Masa aku berharga ohh...

Citer bab forex pulak. Aku dua minggu ni tak buat apa sangat dengan forex. Team aku ada la buat trade, dengar citer katanya dah untung USD100. Boleh la tu kan? Baru-baru ni ada satu team forex yang tengah berkembang. Aku pun duk tengah deal dengan diorang lagi ni. Diorang ni baru je buat seminar kat UIA semalam. Nanti kalau ada info baru ke, update baru ke, aku bagitahu la dalam blog ni.

Orait. Nanti kiter citer lagi dalam post akan datang. Banyak benda nak buat ni. Salam Maal Hijrah kepada semua!!

Tiada ulasan:

Tag

2014 (59) 2015 (33) 2016 (27) 2017 (21) 2018 (13) 2013 (11) 2007 (7) 2019 (6) 2020 (4) 2008 (3) 2006 (1) 2021 (1)