MenjadiTrader

Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang Online

LightBlog

Ahad, 7 Januari 2007

Wordpress.com Delete Blog Aku

Aku ni memang seorang yang kaki blog. Aku rasa aku ada hampir 10 blog. Tapi tak semua blog aku aktif. Aku pun macam orang biasa jugak, ada 24 jam je sehari. Mana boleh aku spend masa aku nak tulis blog banyak-banyak. Aku pun banyak lagi kerja lain yang aku kena buat. So, blog aku ada la 4-5 jer yang aktif. Nanti la aku citer pasal blog-blog yang lain kalau aku ada masa karang.

Aku bengang betul dengan Wordpress.com punya hosting. Tak guna betul, dia boleh pergi gantung aku punya blog. Korang tengok ni:


Blog wordpress ni aku tulis sejak daripada bulan July 2006. Topik dia tentang forex trading jugak. Tapi yang lainnya, aku buat pasal forex trading ni untuk dokumenkan segala informasi nak dapatkan duit untuk aku nak kahwin. Kalau orang lain semua nak jadi kayalah, nak berhenti kerjalah, macam-macam lagilah, aku pulak nak guna forex trading ni nak kumpul duit untuk kahwin. Korang tahu jer la nak kahwin sekarang ni bukannya murah, paling tidak pun RM5000, tu baru buat kenduri jer, tak termasuk hantaran semua benda mengarut tu.

So, tujuan aku buat blog tu nak rekod aku punya progress la trading untuk dapatkan USD10,000. Kalau convertkan, jadi RM35,000++ la. Okaylah tu kan? Aku kerja setahun pun dapat RM12,000 jer. Kalau nak kawin dengan 12 ribu tu, ntah berapa tahun aku kena kerja baru dapat kumpul duit banyak tu. Kalau tukar kerja yang gaji banyak pun, bukannya dapat banyak sangat pun. Nak kena berjimat giler baru boleh dapat duit 35 ribu tu. Jadinya, aku fikir baik guna forex ni sebagai perniagaan sampingan di samping kumpul duit kan? Bijak tak?

Okaylah, aku nak recover yang mana boleh Wordpress.com aku punya blog dulu ni. Bengang betul diorang ni tiba-tiba delete blog aku tu. Marah betul! Camner pun, aku dah buat replacement blog dah pun, boleh melawat blog Trading To Get Married aku yang ditulis dalam Bahasa Inggeris. Enjoy!

Tiada ulasan:

Tag

2014 (59) 2015 (33) 2016 (27) 2017 (21) 2018 (13) 2013 (11) 2007 (7) 2019 (6) 2020 (4) 2008 (3) 2006 (1) 2021 (1)