MenjadiTrader

Sebuah Blog Mengenai Perjalanan Seorang Pedagang Matawang Online

LightBlog

Rabu, 25 Disember 2013

25 Disember 2013 Update

Ni screenshot perkembangan akaun aku yang terkini:

Statement 25 Disember 2013
Malam semalam merupakan saat getir jugak, aku dah masuk position yang terakhir dan price tak menghala ke TP yang aku dah set. So aku biarkan jer trade aku tu swing tanpa Stop Loss lagi. Aku dah ngantuk so aku pun tido dengan harapan agar TP aku kena. Bila dah pagi aku tengok sikit lagi nak kena, ingat nak cut loss dah tapi aku masih percaya price akan menuju ke TP yang aku dah set. Sampai jer ofis, check akaun tengok dah close dah position. Memang lega sebab agak besar jugak aku punya lot size trade tu. Cumanya akaun still lagi dalam keadaan loss la camner pun (investor mana la yang nak invest kat akaun aku ni bila tengok graf asyik ke bawah je perginya). Aku tengah cuba untuk recover sikit-sikit dengan trade-trade yang kecil sebab selalu bila trade lot besar dia punya psycho tu lain macam dan aku jadi gabra. Trade kecik ok sikit sebab kalau loss pun still boleh terima lagi.

Monitoring accounts PAMM : JayDee
Rupanya boleh check performance akaun dalam senarai banyak-banyak tu, aku yang tak check. Bila tengok balik, rupanya akaun aku ni baru berusia 19 hari. Aku duk rasa macam dah lama jer. Bila tengok daily percentage aku 5.51%, kira okaylah tu kan? Okaylah, market pun akan close nanti ni dan dah pukul 2.30 pagi dah pun. Aku nak tido dan nikmati cuti Krismas dengan aman sambil memikirkan strategi baru selepas itu.



Tiada ulasan:

Tag

2014 (59) 2015 (33) 2016 (27) 2017 (21) 2018 (13) 2013 (11) 2007 (7) 2019 (6) 2020 (4) 2008 (3) 2006 (1) 2021 (1)